2013年9月7日土曜日

Meet Hank Conger at OC Zoo

Free admission to OC Zoo today!! ...sponsored by OC Parks and Los Angeles Angels of Anaheim.

The first 125 people to arrive wearing Angels gear were able to get in free, participate in Zoo Keeper Talk with live animals, and Hank Conger!  We learned first -hand about Conger's carer and all my boys were able to ask him questions they prepared in person during the question time. 
For asking Hank questions, we were granted with 4 tickets to Angels games!  YES!!

オレンジカウンティーパークと、ロサンゼルス・アナハイム・エンジェルスのスポンサーにより、
エンジェルスGear を身に付けていれば、OC Zoo (オレンジカウンティー動物園)の本日の入場は無料!  先着125名が、エンジェルスのキャッチャー、ハンク・コンガー(Hank Conger)と一緒に、この地域に住む動物達を実際に観察し、記念写真を取れるというイベントに参加してきました。


動物学習の後の質問の時間...ハンク・コンガーを目の前に、それぞれが準備してきた質問を問いかける息子達...次男は緊張のあまり、頭が真っ白に!  末っ子は、全く質問になっておらず、「僕のパパもハンクと同じ小学校と高校にいったんだよ~」だそうです。
長男は、先週ハンクがキャリア上初めてのピンチヒッター・ホームランを打った時はどんな気持ちだったかと質問していました。 質問したちびっ子たちには、参加した家族の人数分のチケットをプレゼントがあり、とってもラッキーでした。

 

 

 

 

0 件のコメント:

コメントを投稿